неділю, 17 січня 2021 р.

Інформаційна карта педагогічного стартапу

 

Інформаційна карта педагогічного стартапу

 

1. Назва

«Упровадження елементів особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови та літератури»

2. Автор  

Грицай Галина  Григорівна

3. Предмет

Українська мова та література

4. Вікова категорія учасників освітнього процесу

10 – 17 років

5. Коротка анотація

Основною ідеєю педагогічного стартапу є висвітлення певної сукупності технологій навчання української словесності, що сприяють бажанню учнів учитися, активізують їхню діяльність, розвивають творчі здібності. Ці технології, на думку автора стартапу, реалізуються через упровадження особистісно зорієнтованого навчання.

Як педагогу активізувати увагу на особистості школяра? Як знайти  підхід до роботи з кожним  здобувачем освіти? Які технології використати, щоб підвищити мотивацію до навчання та інтерес  до вивчення предмета? Як знизити тривожність школярів на занятті?

Відповіді на ці питання розкриваються в педагогічному стартапі «Упровадження елементів особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови та літератури».

 

6. Необхідні ресурси

Якісний Інтернет, комп’ютер, ноутбук, читацька культура, культура висловлення, нормативність лексики, критичне мислення.

 

7. Опис проблеми, яку вирішує стартап

Сучасній українській державі  потрібні освічені, активні, творчі громадяни. В. Сухомлинсьий вважав, що вчитель не повинен ламати  дитячу  індивідуальність, він має виправляти і спрямовувати її розвиток. Отже , завдання педагога    не тільки вчити дітей загалом, а залучати кожного школяра до навчального процесу, створити ситуацію, у якій дитина не може просто не вчитися і робить це із задоволенням, ситуацію, у якій кожен голос почутий, кожна думка врахована і у разі необхідності коректно виправлена учителем. Таку ситуацію на уроках української словесності може створити технологія особистісно зорієнтованого навчання, яка в центрі навчального процесу ставить дитину як суб’єкт пізнання (що відповідає світовій тенденції гуманізації освіти) і водночас є здоров’язберігаючою технологією, бо знижує тривожність школярів.

8. Головні цілі та завдання стартапу

1.Виявлення суб’єктивного досвіду кожного учня та надання психолого- педагогічної допомоги в становленні його індивідуальності, в життєвому самовизначенні, самореалізації.

2. Розвиток індивідуальних пізнавальних можливостей кожного учня.

3. Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей школяра.

4.Допомога учням в самопізнанні, самореалізації, самовизначенні.

5.Формування культури життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати власне життя.

9. Очікувані результати

 

1.Активізація пізнавальної діяльності.

2.Підвищення мотивації до навчання та інтересу до вивчення предмета.

3.Оволодіння учнями ключовими компетентностями.

4. Збільшення кількості школярів, які бажають взяти участь у різних конкурсах.

5. Активна участь учнів у шкільних, районних олімпіадах, проектній діяльності та творчих конкурсах.

6. Позитивна динаміка рівня сформованості психічних процесів.

10. Доступ до  стартапу (посилання)

grutsai.blogspot.com       

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар